Skjermbilde fra animasjonen om Norce

Fargerik lansering med animert identitet

Norce er et nytt forskningsinstitutt med en lang historie. Selskapet samler de fremste forskningsmiljøene i Sør-Norge, med over 800 ansatte fordelt på 10 norske byer.

Designbyrået Haltenbanken står bak den visuelle identiteten. I forbindelse med lanseringen av sin nye merkevare og profil ble vi kontaktet for å presentere profil og budskap på en engasjerende måte.

Animasjonen presenterer den nye profilen, detaljer om selskapsstrukturen og ikke minst bredden i forskningsfelt Norce representerer. Resultatet er en informasjonsfilm som går rett på sak og er et glimrende eksempel på hvordan 2D-animasjon gjort riktig kan både løfte og styrke en merkevare samtidig som den kommuniserer et bredt budskap på en effektiv og engasjerende måte.

Se animasjonen

Norce lanseringsfilm

  • Oppdragsgiver

    Norce
  • Oppgave

    • Informasjonsfilm
  • Målgruppe

    • Alle
  • Leveranser

    • Animasjonsfilm